lite impad..


Ja, våra grannar spelade mina gudar Scorpions för en stund sen, och inte en av dom vanliga sönderspelade låtarna heller, så de måste ju tyda på att NÅN därnere e ett fan el nåt!!!! GLÄDJANDE :D
Dock drog dom på Marie Fredriksson direkt efter, jävla blandning va?! Men nån tog förnuftet till fånga efter halva låten (säkert min nya vän Scorpions-fanset) och slog på Lady Gaga och sen har de vare hon nu i typ en halvtimme.
De e brare! Sidney o jag e nöjda, Chrille e lite för upptagen med o vispa ihop sin älskade marsansås i köket så han har nog inte ens kännt vibbarna av basen..

Jag e såååå trött, orkar knappt sitta upprätt!
Men Chrilledarling köpte en film till mej idag som vi ska se när Yris slocknat..
Sex & The City 2!!!!!
Im happy!!!!!! :D
Då ska jag ta mej en öl (glömt o köpa hem vin) o bara njuuuuta av alla sjuka kläder & lägenheter o gud vet allt!
För nog för att jag gillar handlingen, men bara kläderna, stylingen och allt runt om gör ju filmen helt klart sevärd för det är ju helt GALET........


I LOVE you, Chrilledarling!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad fina och vuxna ni ser ut på den där bilden! Sofistikerade Mia :) Pusss på dig!

2010-11-07 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0