idag e ingen vanlig dag.....


Överallt skriver folk om vädret, jag vill inte va en i mängden men jag vill poängtera en sak bara innan ja lägger ner vädersnacket.
Jag. Hatar. Vinter!!!!!!!


Så!
Jag o Sidney har hålle sams hela fm idag, och håll i er nu, HELA dagen igår! De e helt sjukt, inte ETT enda bråk hade vi igår, jag kände sån LYCKA när hon gick o la sig igår kväll för de va så himla längesen vi hade en sån lugn, TREVLIG o mysig dag tillsammans!!!!
Idag vare tänkt att vi skulle ut o åka lite pulka, men jag blir så less när ja tittar ut så om inte hon påminner mej om utgång så säger inte jag heller nåt..... Kanske att vi åker några vändor hos mamma o pappa senare, måste nog knycka ett par varmare skor av mamma om ja ska kunna va ute.... ;)
Undrar vart mina ljuuuvliga moonboots tage vägen?? Köpte dom i jan-feb nångång, ni vet när de vart så sjuuukt me snö? Jag trodde aldrig ja skulle våga ha dom offentligt för dom ser ju inte klok ut men efter bara en ute-vända så insåg jag att dom va guds gåva till mänskligheten!
Jag fick dom även för 100:- på Monki, ord. pris var 400:-....... Snacka om kap!!! :D



Jaja, idag är det älskade lilla Lindis födelsedag iaf, och hon ligger precis i detta nu uppe på sjukhuset i Umeå o drömmer om att få bada :) Håller tummarna att de blir av väldigt SNART....
GRATTIS PÅREJJ, LILL-BITCH! ;)


Ikväll blire Idol! Wiii!
Måste ordna me farsdagspresent idag el imorrn, de e såååå svårt bara!
Tur att Siddis e klar iaf, hon har framförhållning den tjejen! ;)
Trevlig FREDAG alla






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0