drömmer mig tillbaka......


jag överdriver inte om jag säger att jag tänker på australien VARJE dag, men vissa dagar är bara extrema...
jag intalar mej själv att allt skulle vara perfekt och varje dag skulle vara 100% LYCKLIG bara jag vore där..
det finns INGEN annanstans jag hellre skulle vilja resa till än dit.
visst, jag vill åka till USA, Dubai, Grekland, Italien etc... men det går inte att jämföra!
mitt hjärta slår för Oz, och kommer alltid göra!




bilder från Sydney, Cairns och Fraser Island



jag längtar tillbaka så jag kan DÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









Kommentarer
Postat av: sandy

Ååh mitt hjärta är där med!! Brukar gå igenom våra resedagböcker men slutar alltid med att det blir för jobbigt så jag får lägga ner :(

2010-11-24 @ 18:16:06
Postat av: Mia

ja, man blir först alldeles varm o glad inombords, men de vänder till frustration & GALEN längtan på en gång så man pallar inte... tänk att nåt så UNDERBART kan göra en så sorgsen & lycklig på samma gång?!?! :/

2010-11-24 @ 20:45:20
URL: http://marinaevelina.blogg.se/
Postat av: sandra k

åh vi kan ta oss till dubai tillsammans, dit vill jag som allra mest NU!

2010-11-25 @ 06:37:20
Postat av: Mamma

Kan verkligen förstå längtan tillbaks. Det ser alldeles underbart ut! Men än finns det tid, än finns det hopp. Man ska aldrig sluta drömma. Man ska aldrig tro att det man vill inte går, eller kommer att bli av. För då dör man en smula för varje dag..

2010-11-25 @ 22:12:14
Postat av: Mamma

Kan verkligen förstå längtan tillbaks. Det ser alldeles underbart ut! Men än finns det tid, än finns det hopp. Man ska aldrig sluta drömma. Man ska aldrig tro att det man vill inte går, eller kommer att bli av. För då dör man en smula för varje dag..

2010-11-25 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0