2a dan...



...på Enhörningen idag!!!
Igår när vi kom var Yris såååå blyg!
Det var så himla kul o se, alla flickorna på hennes avdelning kom o ställde upp sig på rad å spanade & fnissade medan jag klädde på henne för o gå ut.
-Hej Sidney...
-Ska du gå här nu?
-Sinni....
-Vill du leka...?
-Hej Sinni!
Haha, och jag såg på henne hur hon liksom va helt sprallig inuti, men hon va snäppet för blyg för o våga kuta rakt mot dom å leka järnet. Men hon ville sååååååå gärna! :)
De höll i sig i hela 3 minuter efter att jag gått, berättade fröken. Sen hade hon lekt precis som förr o pratat på & busat som vanligt.
De känns så SKÖNT! Så himla rätt, och vi tvivlar inte en sekund på att det var rätt val å byta tillbaka!


Nu e jag hemma å ska precis ta en stor mugg me kaffe.
Sen en dusch.
Härligt!!!


Kanske skulle kollat om de finns nå nytt DH-avsnitt o ta hem... Kan inte vänta en vecka på nästa efter igår! Jävla Paul......... :P









Kommentarer
Postat av: Rikke

Men oj vad kul att läsa!!!!

Kul att hon fick byta dit så snabbt:)

Bamse mega kram

2010-11-03 @ 18:45:39
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hiihii, den är FARLIGT god! Vit choklad med smak av vanilj, smakar dock inte mycket vanilj men det är sak samma! :D Verkar inte finnas på alla affärer än, men Ica Bergsgatan har den iaf :D



Gud vad Tindra är glad att Sidney har börjat igen, igår när jag hämtade henne visste hon inte hur fort hon skulle berätta allt dom hade hittat på under dagen =)

2010-11-03 @ 20:19:22
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Michis

Haha inte kan jag tänka mig dig bli så arg haha Jag vet redan hur det är med den där ilskan man får för även fast Tilde inte har kommit så långt så är hon sjukt bestämd å det får mig att dra mig i håret :)

Ja nu är det äntligen fredag och det blir skönt :) Syrrans unge har halloween party idag så jag och Tilde ska dit å klä ut oss lite :) Blir väl mest Tilde än jag, tar väl bara på mig en hatt eller nått. Jag kommer alltid ha kvar den där bilden av Siddan :) Jag var så förtjust när jag kom hem så Patric fick sitta å lyssna bra länge när jag berättade om henne :) Du har ledig helg du va? Gud vad skönt :) Fast jag har ju varit ledig några dagar så :) Kanske man ska ge barnet lunch å sen duscha å sen hitta maskerad kläder kanske? :) Syns snart. Puss å kram... vänta förresten, kollade igenom din blogg och såg att vi var ganska lika om vissa grejjer (volvo bland annat) sen kommer jag till förra året och läser om idol??? Vadå erik? Det var ju Calle som var bäst :) Fick bara lov att tillägga (är hemsk förälskad i honom)

2010-11-05 @ 10:50:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0