min älskade lilla prinsessa!


nu står hon i köket och sjunger törnrosa-låten (som hon alltid gör sen hon såg den första gången för några veckor sen)
bara det att nu sjöng jag med och då var hon ju tvungen å spexa till det genom att ändra texten...

du & jag, vi träffades en gång i en BIIIIIL

hahaha

härom veckan när jag körde bil och dom ringde från adressändring el vad det nu var så råkade jag i mitt stressade tillstånd av nån sjuk anledning säga att jag inte fått fingrarna ur RUMPAN och adressändrat igen, och jag hann inte mer än lägga på så hör jag från baksätet
mamma, man FÅR faktiskt inte ha fingrarna i rumpan! då luktar det ILLA!

LOL


Jaja, nu har vi iaf flyttat in i vår nya lägenhet i Granlo :)
Sist jag skrev var vi ju bostadslösa luffare, men så hittade vi en 3a i Granlo som vi gick på visning på och tack gode gud så klickade det direkt!
Killen som skulle sälja var lite smådesperat han med så vi fick flytta in näst intill direkt, den 20 april :)
Än e det ju såklart inte färdigt på långa vägar, men soffa & köksbord och sängar finns och det är ju det allra nödvändigaste liksom, så vi trivs faktiskt JÄTTEbra här ändå :)
Vi hade sån tur att allt var mer el mindre startklart så vi slapp måla & tapetsera nånting alls, är bara en jätteful målning i hallen på garderoben som MÅSTE bort! Men för varje dag som går så blir den liksom mer å mer "osynlig" (tyvärr) så vi får passa oss så vi inte omedvetet godkänner den å låter den vara! Huuuuh...
Har sökt dagis här också så de blir spännande å se vart Yris hamnar... känns inte som det spelar så stor roll eftersom vi inte har nån koll på nåt av dem (3 st) Får se hur det känns när man kommer dit istället....

Pratade med mamma och dom har lovat att ha sidney första helgen i juli så jag & C kunde hitta på nåt, och nu har jag kommit på det ultimata! Men de kan ja inte skriva här för de KAN ju mot förmodan hända att chrille får för sej att läsa min väldans aktiva blogg precis nu.. ;)
De kommer iaf bli underbart! (tusen tack mamma & pappa! de e GULD värt)


Nä nu ska jag ta å packa ihop lite saker tills ja ska jobba, blir ett långpass från 18.15 ikväll till 20 imorgon, men de blir en mysig avslutning på det då vi ska ut å äta allihopa på O'Learys med lillasyster. ♥






Ha en trevlig söndag alla!



Kommentarer
Postat av: Rikke

Man fååår inte ha fingrarna i rumpan,Mia!hahaha

vilken sötnöt till dotter du har!



Vad kul att se att du blogagr igen... har varit in titt som tätt.



Ja jag återvända till shoppingen igår... hade inte alls samma magiska känsla som dagen innan...MEN jag fick med mig lite grejer ändå=)

Tänk vad härligt!!!!



Bamse kram vackring

2010-05-13 @ 11:30:24
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0