lördagen:




Idag har jag knappt vilat nåt alls, förbannat dumt nog, MEN istället har jag haft en toppenmysig dag med Chrille å Yris å de var guld värt!!!!!
Först var hon å C på veteranmarknaden i Bergsåker så jag kunde duscha ifred, och sen åkte vi till SKönsberg en sväng å Yris fick rida ponny för första gången (hon va skitkaxig å sååååå lycklig!) å sen avslutade vi med att gå på bio. De blidde Winx och om någon funderar på att gå o se den, ett hett tips kommer här: gör det INTE för den e skitrörig, konstig och känns som 4 timmar iställe för 1 timme å 32 min....... Den va inte ens speciellt snyggt gjord!!! Man har väl blive lite bortskämd på senare år iofs, men nog väntar man sej åtminstone att de ska va bra bild på bio så man slipper svartvita småstreck som fladdrar konstant över hela bilden en hel film??!?!??

Jaja, de allra coolaste hände dock precis när vi kom hem.


((konstpaus))


Chrille LAGADE MIDDAG!!!!!!!
Alltså, UTAN att jag bad honom el ens antydde nåt!
Detta e stort!!!

29/5... en dag värd att minnas :P


Nu ska vi mysa lite i soffan innan jag åker å jobbar vaken natt igen.
Ha en trevlig lördagkväll alla!!!




Kommentarer
Postat av: Crixan

läser med stora ögon

härligt att höra! vad vart det för gott? :P



Hoppas du fick en najs morsdag idag :)

2010-05-30 @ 22:35:49
Postat av: Rikke

Jaaaaaaaaaa jag vill!Mer än gärna, älsklings Linda!

Guuuuud jag vart jätte glaaaaad.

Mamma är här oxå och skrek rakt ut.... Jag vill jag vill:D

Vi kommer i oktober har ev lägenhet då och till april...JAG VILL JÄTTE GÄRNA ta några pass... alla jag kan:D



Guuud så glad jag blir!

Får jag verkligen de?

Bamse kram

2010-06-01 @ 12:03:44
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Rikke

jag vill jag vill jag viiiiiiiiiiiiill:)

Mer än gärna... be hon maila mig eller vad som helst...

Jag tar ALLT:D

Allt allt allt... jag läääääängtar efter att få jobba:D

Längtar efter att få pyssla/sköta om.:)



Jag ska göra potatis tapas till dig och Linda så kan vi ha en hel kväll/middag någon gång...

Kankse lite mer än potatis oxå:D hihihi!



Varma kramar och pussa på Lindis från mig!Hälsa henne!

2010-06-02 @ 22:45:52
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Rikke

Men jag blir så himla himla glad:DJippi!

Guuuuuuuu vad kul!



Sprang in till mamma nyss som ligger i sängen redan... vart så himla glad att eran mamma oxå skrivit till mig:)

De värmer!

"Ligg på" arbetsledaren och säg att jag lär mig snabbt, känner till Lindis och älskar att jobba med funktionshinder!

Oktober kommer vi hem då kan jag hoppa in på en gång,till april:D

Vem vet, de kanske blir längre:) hihi



Sov så gott och dröm så sött:)

Puss o kram gofis

2010-06-03 @ 22:29:49
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0