jobba natt

..är väldigt segt!

Tur de finns 2 ½ Men.. å att man får låna chrilles "superdator" så man kan kolla på DH ;)


Idag var jag å Siddis till Birsta en sväng efter att ja hämtat henne, de gick över förväntan men lite småtjaffs slapp jag inte undan dock. Den lille tjurskallen.................. :P
Men sen hade vi de mysigt när vi kom hem igen och hon kollade på Hannah Montana (som vanligt) medans ja styrde upp lite i köket där tornadon Christian dragit fram på morgonen.... ;)

Alltså, jag har verkligen ingenting kul/spännande/tråkigt att skriva om nu känns de som...

Får se om jag får nå ryck senare å skriver massor.
LOL
Troligt? :P

Kommentarer
Postat av: Rikke

de där med Hanna Montana fattar jag inte... hon är en super divig fjortis tjej... Tusan hon ger fel intryck... Givetvis gillar ALLA flickor henne!



Intro... i oktober kommer jag.. hojta till fall de behövs någon extra:)

Nätter är mitt bästa:)



Bamse kram

2010-05-22 @ 22:46:59
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0