Vaken natt....

Ja så har man ännu en härlig vaken natt framför sig, jippie! Lindis är på sjukhuset sedan i söndags så nu sitter jag i ett varmt, mysigt och ombonat tvrum här på sjukan. Ni vet, på sundsvalls sjukhus skämmer dom dom bort en med både fotbad och fruktbuffe... Eller inte.. Jag fryser röven av mig redan och än har det inte ens gått en timme! Loveli.... ;) Kollade upp tvtablån innan jag åkte hemifrån iaf och jag vart faktiskt riktigt glad, först satc x 2, sen 2, 5 men dubbel och sen jims värld och avslutningsvis 2 avsnitt av alla älskar raymond. Jag vet, det är inte JÄTTEbra, men de duger att fördriva tiden med i hela 3 timmar ;) Sen blire läsa skvaller, längtar redan! Love it!! Nä nu måste ja kolla syster och fortsätta kolla på dr drew :P godnatt alla glada!

Kommentarer
Postat av: Frida

Bara superprogram hör jag ;)

Jag ska på bilbingo om 2 veckor på onsdagen. För nästa jobbar jag nog troligen!



Visste inte att du hade en blogg. Trevligt!



Du det var ju bara bra saker på tvn som det lät!

2010-06-09 @ 23:16:14
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Rikke

Neeeej, hoppas hon mår bra lill snuppan!

La ut en bild på henne och mig för nått år sen...:)



vad hände med din trötthet?



Oh du...Snart blir jag mamma:)

2010-06-12 @ 15:03:08
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0