mer el mindre likgiltig.


stryk mej & gå vidare.
jag gör ändå bara folk besvikna.

jag är en usel kompis, och det mest sorgliga med det är att jag är fullt medveten om det men ändå inte tar tag i det.
jag orkar faktiskt inte ta tag i nåt just nu.

jag sörjer det jag missar dagligen och aldrig kommer få dela med dej, med er, igen.
jag klarar inte av nånting alls nu
inte ens att vara glad.
inte ens att umgås med människor jag älskar, mer än de jag lever under samma tak som.
jag orkar inte ta tag i att ha roligt. orkar inte prata, orkar inte lyssna.


imorgon vc igen.
bättre lycka denna gång?
jag fattar bara inte......
såhär ska det inte behöva vara!











Kommentarer
Postat av: Frida

Oj lät inte bra det där inlägget. Lite nere?



Kanske var så att din tös låg nära ryggen :) Hoppas att det bara är en. allt blir så dyrt och jobbigt med 2 :P Tror det syntes lite på erika. Hon hade en lös mage länge säger hon. Hon säger att jag ser ut som när hon väntade Dante :P

2010-06-16 @ 11:04:08
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0