jaha


Nu är de fredag igen, bästa dan på veckan, ändå känns det inte alls nå speciellt.
Jag e så himla trött på att vara såhär trött jämt,  att aldrig känna mej utvilad efter att ha sove och knappt ha nå tålamod.
Ringde till VC idag å fick en tid nästa vecka för blodprov, både hoppas å hoppas inte att dom ska hitta nå fel.
NÅT måste ju va fel, för de ska inte vara såhär, men jag vill heller inte ha en diagnos.. eller, vill jag det? Då kan man ju utgå från något och kanske få medicin som hjälper mej att må bättre? Väldigt kluven e jag iaf..
Är det "bara" kronisk trötthet, eller har jag nå fel på sköldkörteln..? El e jag helt enkelt vekare än alla andra?
Får se vad dom säger.

Nu sitter Yris å äter lunch efter tvmaraton, jag har bakat (som vanligt) och pratat i telefon.
Måste nog gå ut en sväng snart, den lilla människan må ju explodera av återhållen energi när som helst annars!!!
Synd att de blåser så hiiiimla mycke!!
Sen blire jobb 16-17 emorrn. Ännu en fredag då jag missar fredagsmys med Yris & Chrille, känns sådär.. Men nästa fredag kan jag va med, då ska vi tokmysa!!! ♥

Ha en trevlig fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Crixan

Du är inte ensam om att ha problem med tröttheten, kanske är något som går?

Har varit och lämnat prov, fast det är inget fel, men liktförbannat så känns det som om man är lika trött då man kliver upp som när man gick och la sig...



Drygt värre...

Hoppas du får ta igen dig lite i helgen iallafall!

2010-06-04 @ 13:23:33
Postat av: Rikke

Hörrö tröttis, är de inte gärn brist som mig då?

Skit irra att gå omrking och vara trött hela tiden..Fy böveln!

Glöm inte äta BRA!



Jag har fått lägenheten oxå,den som jag sökte på.

De va jätte många som va intresserade, och här sitter jag i Barca och fick den... vilket LYXSSSSSS!

Allt bara faller på plats och jag längtar mer än någonsinn att få komma hem.



JAG SKA FÅ JOBBA IGEN!!!Jag ska få göra nått som jag är bra på, nått som jag brinner för!

Oerhört tacksam!



Hoppas du piggnar på dig gumman!

Bamse kram!

2010-06-06 @ 23:10:53
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Rikke

Jaa din mamma sa att jag skulle hojta till när jag kom hem och va redo:)

Jag är redo nu:) hihi!:)



Ja snart kommer hon, i morgon har vi ännu ett tillväxt ultraljud....vi har läkarbesök var och varannan dag... jobbigt, men känns ju så bra oxå såklart,att dom håller koll på henne.Lill Kickan!

Jag lovar att jag ska slänga ut bilder när hon kommer, har redan sagt åt syrran att lägga in när jag skriver och uppdaterar henne om allt.



Jag är inte så duktig så jag vet inte hur man mobil bloggar... men men jag litar på syrran!:D



Nu är de NÄRA!



BAMSE KRAM



2010-06-07 @ 22:21:51
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Rikke

Prästgatan 6 ligger lyan på 96stor och helmöblerad:)

2010-06-07 @ 22:24:10
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0