sådär såg min lilla ängel ut igårkväll, me...

100media_imag022 (MMS)

sådär såg min lilla ängel ut igårkväll, men sen......... ungen har hostat så hon kräkts och klagade dessutom på öronont! uscha.. de va SÅ jobbigt, vi va trötta, hon va trött, vi va less, hon va ledsen, vi va frustrerade, hon va förtvivlad.. lilla älskling! :( tack o lov verkade de va bra igen imorse o him är med mormor nu o lever rövare.. ;) Inatt, innan allt började, hade jag en sån hemsk dröm som ja inte riktigt kan släppa, de var galet! De handlade om en människa vars blogg jag, märkligt nog, läser nästan dagligen och förundras över... Hon va hundra ggr hemskare i drömmen än ja nånsin föreställt mig, hon va så ELAK! Usch.. de e nästan så ja måste ta reda på hur hon egentligen är, känns som ja vill "rentvå" henne lite liksom :P nä hua... Måste sluta tänka på det nu! Ska ta o se om lillasyster vaknat efter sin powernap ;) Seeya, xoxo :D


Kommentarer
Postat av: Cicci

Usch vad jobbigt att lillan är sjuk, Tindra har varit super hänging idag och har tokhostat hon med =/



Jaa, jag har gått och spanat på den jag med. Men har tänkt samma som dig, att den kommer aldrig bli använd. Men idag kunde jag inte motstå den, den va nersatt till 100 kr. Så jag slog till =)

Och att jag inte tänkte på kavaj, har ju en svart liggandes nånstans. Åhh det kommer ju bli superfint :D

Tindra ska vara hos mormor på nyår och "partajja" med henne. Själv blir det med Johan o Co. =)

Vad ska ni hitta på, på nyår då?

2010-12-29 @ 22:36:38
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0