nuså




Eftersom vi inte hörde ett pip från jaktfalken efter anmälan i somras nångång så gör vi nu ett nytt försök att anmäla Yris till nån kul aktivitet..
DISCODAAAAANS :)

Hon var tokladdad igår när vi pratade om det å ville hellre dansa än gå på gymnastik så de e bara o hoppas att det håller i sej om hon börjar nudå... ;)
Idag har vi vare en sväng ut till Birsta, el faktiskt bara Toys R'Us (som e typ HIMLEN när man som jag & siddis älskar barbie....) haha
Vi skulle ju åka o gratta hennes kille Wilmer efter 13 nångång så vi va tvungen o panikshoppa nåt, sega som vi är... Sidney skrev helt själv på kuvertet, vi bara sa bokstäverna så fixade hon resten! Vi vart såå impade, trodde bara hon kunde tala om vad det var när hon såg dom, inte SKRIVA dom också! Wiiii :) Usch för skryt, men ibland blir man bara så himla stolt över det lilla livet :) ♥

Nu ska jag o gamle prins Christian hälla i oss lite kaffe och natta Yris, antar att de e jag som får turen idag för Chrille har slitit som en tok me alla jä*la kartonger i sovrummet... Jag e stum :P Haha nu dansar han i tofflor & kallingar framför mej, tokfan min! ♥

seeya

Kommentarer
Postat av: Michis

Åhh, längtar tills Tilde blir så gammal då ska hon få bli en dansare (man kan väl leda dom till det spåret som man själv vill :P )

2010-12-14 @ 09:09:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Cicci

Men åh! Vart kan man anmäla till dans? Har funderat ett tag på att anmäla Tindra till nåt sånt, hon har sååå mycket energi och älskar att dansa.. Så det kanske vore nåt =)



2010-12-14 @ 12:27:10
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Cicci

Men tack, vad gullig du är =)



Ja Tindra ska gå i morgon på dagis! Ska kolla upp den där kursen. Vore skit skoj om dom kunde börja samtidigt, tror iaf att Tindra skulle få ut mer av det eftersom hon är såå himla blyg när det är nya människor. Så det är därför jag har dragit ut på det. Och om hon och Sidney "snackar ihop sig" så kan jag tänka mig att Tindra är rätt så på! =)



2010-12-14 @ 22:20:34
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0