bra dag, trots förkylning


Jag e så himla täppt i näsan o nyser konstant o känner mej allmänt äcklig, men just när jag satt här o tyckte lite extra synd om mej själv efter att ha sett mitt sista avsnitt av Secret Diary Of A Callgirl *panik&sorg*, så ser jag att Yris bästa kompis också ska börja i dans samtidigt som min lilla virvelvind!
Jag ser verkligen fram emot att se hennes min när hon får veta det... För när jag i måndags berättade att hon kommit in så vart hon eld & lågor och de första hon sa då var "jaaaaaa då kanske kan kan dansa med T! ååååh!" och hoppade runt som en vilde här hemma!
Hon tog uppenbarligen förgivet att alla hon känner skulle va där.. Ville inte sabba lyckan så jag sa lite smart att hon kunde höra me T på dagis imorrn om hon va sugen å sådär... Och tadaaa, nu vart de ju superlyckat alltihop!
:)


den lilla dansarn 
tidigt 2oo9




Nu ska jag ta o hoppa in i duschen och hetta upp lite tjocksnor så de kan komma ut nångång, riktit less på de här nu... efter bara 2 dar! Man ska väl inte klaga riktit än me tanke på att vissa är jätteförkylda i veckor o ibland MÅNADER, men det ÄR förbannat irriterande att inte kunna andas me näsan.... Blä

Nån som har nå bra tips på serie att börja kolla på förresten?
Den ovanstående SDOAC vart jag helt SÅLD på, och nu måste ja vänta några månader på att säsong 4 ska komma ut så jag har lite smått panik nu vad ja ska ta mej till utan Belle, Ben och Bambi... ;)
Jag följer vanligtvis DH och True Blood men även The Middle, 2½Men, The Big Bang Theory och Jims Värld :P
Men nu e ja sugen på lite mer långserie, inte bara halvtimmesavsnitt... Har säsong 1 av Gossip Girl som ja planerar att börja se snarast... Är de så bra som alla verkar tycka???
Och Michis på jobbet säger att Vampire Diaries är grymt, finns de fler som kan intyga detta?? ;)
För vampyrserier&filmer e eg inte alls min stil, men jag är helt besatt av True Blood.. de e GOOD SHIT!




Nä dusch & kaffe vare nu..




Kommentarer
Postat av: Crixan

Har en hel del jag kan rekom. :D

Vampire Diaries ÄR bra, supernatural är också en kung serie, för att inte tala om The Mentalist och Lie to me, criminal mindes, Dexter är kanon!, eureka är inte helt fel, fringe, greek är rätt rolig, och om du smälter för aussi talk så rekom. jag starkt Rush S

Sedan vet jag inte om du är en av dem som kikar på Grays? om dom gillar den serien så finns det en som är lite sammankopplad, Private practice.



Nåväl, hoppas du finner något att fördriva tiden med :)

2010-12-15 @ 13:34:11
Postat av: Cicci

Jaaa, jag längtar verkligen till att få berätta för Tindra. Hellst vill jag ju göra det IDAG! Men måste höra med mormor, eftersom det är en julklapp :p haha!

Men det kommer bli såå skoj, och kan tänka mig att tjejerna som du sa kommer bli fort varm i kläderna när dom har varandra, och inte stå bakom benen på en å trycka, som Tindra kan göra ibland :p



Ang inlägget, jag kan VERKLIGEN rekommendera Gossip Girl, skit bra serie. Och den blir bättre å bättre =)

2010-12-15 @ 14:07:58
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Rikke

Oh men guuu vad söt hon är eran dans sessa!!!!!

tänk vad bra ni gjort de:)

Hon är ju alldeles perfekt skapt:)



Krya på dig!

2010-12-15 @ 19:53:50
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 21:04:08
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0