våran dag:




Jag hatar regn..........
Jaaa, de e sååå triiiist!
Antingen svettas man ihjäl el så fryser man som en tok, å dyblöt blir man och håret ser förjävligt ut......
Blä!
Idag tog jag å Siddis å stack in till stan en sväng (TROTS regnet, bra där, Mia!) och köpte lite "skit-väder-räddare-i-nöden-grejer", första stoppet vart Lekplaneten.... ett lååååååååångt stopp kan ja lova!
Efter NOGA spanande å funderande kom vi äntligen till kassan med följande:
ritpapper
vattenfärger
barbie-ljudböcker
leklera
spel

Därefter tog vi en runda på Åhléns där Yris till sist valde sig en Hannah Montana-film.
Avslutade med en fika på BIM, medans vi kollade ut på hur regnet ÖSTE ner och Siddis kommenterade alla som inte hade paraplyer. (vilket var en hel del...)
Kom hem vid 5 och då blev de ris & korvstroganoff innan vi myste ner oss i soffan och kollade på filmen.
Nu tror jag faktiskt tjejen har somnat, så nu blir de nya MAMA och lite juice framför tv:n, trevligt!
Kanske slår jag till på min älskade Hedwig-film också! ;)


Men ja saknar Chrille..... :(


Hoppas de blir bättre väder emorrn nu, grått gör en ju deprimerad även om man är inomhus :/
Najt!


::
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0