vaken natt då




Jobbar natten nu och datorerar för fullt medans lillasyster sover som en stock :)
Idag kom jag ihåg att göra allt i rätt ordning så jag e lite småimpad av mej själv haha.. ;)
Har en miljon saker i huve som bara snurrar så de blir liksom bara yrt allting, önskar man kunde sortera lite bättre och fram för allt MINNAS allt man säger, lovar o gör! För jag har verkligen NOLL minne och det skrämmer mej :(
HUR fan ska de gå när jag är 35? 50? Jag kommer iofs inte minnas att jag är så gammal så jag kommer antagligen leva i min 25års-bubbla resten av mitt liv... huga! Måste köpa nå tillskott, finns de nåt "super-minne-tillskott"?
Emorrn måste jag iaf äta fisk till middag känner jag, gud vad gott!! De känns som de va hundra år sen sist fast de säkert bara va 4-5 dar sen? 
Fisk blir man väl smart av.........
;)


Jaja, nu skaja smyga in å kolla till tjejen och sen skaja kolla om ja hittar nå bra på tvn å glo på.
Håller tummarna för 2½Men, Jims värld och Våra värsta år :D


Gonatt alla trötta! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0