trött



Ja nu är ja fan galet trött.....
Emorrn kommer CHRILLE hem! Wiii!
På lördag ska jag på make up store och bli sminkad, de ska bli jättekul men lite nojjig är jag faktiskt... Gillar inte när folk är för nära mitt ansikte, hatar min hy & hår så de känns ju sådär.. och TÄNK om jag inte ser klok ut när de e klart?! Hua.. men nä... De får inte hända!

spännande..



Elin kom förbi förut en sväng och vi svullade pizza som 2 as.. Jag va skithungrig, faktiskt så hungrig att ja va tvungen att hetsäta 3 mackor innan hon kom för ja hade så ont i magen, och ÄNDÅ fick ja inte i mej ens halva!!
Ärligt talat, jag minns inte senaste gången jag INTE åt en hel pizza?! (sorgligt men sant)
Siddis var extremt bestämd med att hon skulle ha en egen pizza när ja frågade.
Hon åt en slice.
Well spended money, aight?

Nu blire iaf sova.
Kanske kolla klart på How I Met Your Mother..
Kanske kissa..
Kanske ta ett glas juice?
Hmm..



sidney & christian
The world is filled with reasons why I love you







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0