superbloggaren!


Det är ju helt galet vad dålig jag är på att blogga! Hua..
Men ett i månaden ska man väl kunna ordna, el vad säger ni?! :P Haha...

Sitter i köket å dricker kaffe å siddis kollar på Tummelisa, måste dra mej mot badrummet å blåsa håret men jag ooooorkar inte!!! De e så himla tråkigt!!!
Jaja, för några timmar sen åkte Chrille iväg ner mot Oskarshamn och lämnade mej å Siddis hemma ensamma.
Vet inte hur länge han blir borta, men vi saknar honom löjligt mycke redan :(

Hemma ser det ut som fan, C har slitit ner hela garderoben i hallen och plockat ur alla kartonger å skit från "klädkammaren" så nu ser de verkligen skabbigt ut här hemma! Han siktar på att få i ordning tills hans semester e slut, dvs 2 veckor till har han på sig men vi har sån beslutsångest om hur vi ska göra så de lär väl bli nå hastverk i sista sekund....... typiskt oss :P
Men de KAN bli så hiiiimla fint! Bara vi bestämmer oss...
"Tjejhörna" till mej och "hackerhörna" till C blir det iaf, på ett el annat sätt... :D



Jaja, ska väl göra mej klar som sagt så jag å Siddis kan komma ut å hitta på nåt.. tips?!
Kollade vad de går på bio idag men de e bara shrek som kan tänkas vara nåt å den e ju dels från 7 år, men även kan de kanske va lite svårt å hänga med när hon inte sett dom tidigare filmerna?? Hmm...
Klurigt de här.... men OM jag får nå tokryck å blir tillfälligt blind el nåt så kanske jag klämmer på mej bikinin och åker å badar på Himlabadet med gummsan nån dag.... de vore sjukt modigt av mej så de lär väl inte ske.. men de vore verkligen en liten jag-ÄR-en-bra-mamma-boost för mej om jag kom iväg... ;)
Chrille å Yris var ju där i förrgår å hade haft såååååå kul! Vill också göra sånt me henne....

Ha en bra lördag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0