söndag & seg


Jag e sååååå trött!
Visst, nu e klockan iofs rätt mycke men jag har vare de hela dan och jag verkligen HATAR när de e sånt här väder!!! (alltså, inte regn, inte sol, inte kallt, inte varmt) Bara GRÅTT liksom! Usch..
Hyrde Askungen me Siddis förut, åsså gick vi bort till hennes nya dagis å hon testade gungorna å spanade in igenom fönstren.. Det ska bli såå spännande! Nästa vecka smäller de.... :)

Vi saknar Chrille som tokar båda 2, och Sidney har börja gråtit å snyftat flera ggr idag för hon saknar han så mycke! De e så hemskt då för ja kan liksom inte trösta, jag saknar honom också ju :(
Men ja säger att hon å jag ska rå om varann riktit nu å ladda för ett baaautakram&pusskalas när han väl kommer hem! Då blir hon lite gladare! Iaf en stund..

Imorrn är de måndag å då hoppas jag att jag vaknar relativt tidigt och på gott humör så vi kan HITTA PÅ NÅT.
Finns de nå värre än när man redan sekunden efter man slage upp ögonen känner att "idag är det en SÅNDÄR dag", man hinner inte ens kliva ur sängen innan man e på skithumör och arg som ett bi..
Hate it...!
De händer mej typ hela tiden å jag blir galen på mej själv!!!

:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0