OMG




Shit, FYRA inlägg på en dag! De ni!
;)


Jag å Siddis har haft en tokmysig kväll, faktiskt nästan inge bråk alls!
Mamma å pappa kom hit å synade "projektet" i hallen å kom me tips, sen hoppade Siddis ner i vagnen å vi gick bort på hemköp å hyrde film och köpte lördagsgodis; vingummin ti moí & barbieägg till lilla damen.
Sen vart de korv me bröd till middag, Siddis valde, sen gjorde vi milkshake och myste ner oss i soffan och kollade på Den Lilla Sjöjungfrun, inte den gamla dock utan en relativt ny där man får se Ariels mamma bl.a... Skitbra! (fast originalet är den bästa, det är den absolut BÄSTA disneyfilmen genom tiderna i mitt tycke! Och prinsessmamma som jag är så måste ja säga att Ariel är den fiiiiinaste sessan av dom alla!!!)
När den va slut borstade Yris tänderna (inte ett tandtroll kvar nu) och sen satte hon sej på toa och sjöng för full hals egenkomponerade sånger om tvättmaskinen, toapapper och hundar som egentligen var katter... Eeeeeeh..? :P ♥

Sen slocknade den lilla tokan i soffan med mej.
Gud så jag älskar henne!!!!!!!


Nu ska jag faktiskt ta en cider i min (så gott som) ensamhet och se min hyrfilm, nämligen Flickan Ifrån Ovan.
De blir mysigt.... :)

Najt alla glada!


::
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0