ny vecka om en timme..





Yes, emorrn börjar Chrilledarling jobba igen efter sina 3 veckors semester, och själv ska jag jobba dag - natt - jour - natt denna vecka. De blir nog bra, för jag är faktiskt GLADARE än på väldigt länge nu!
Varför kan ja inte skriva här utifallat nån speciell skulle få för sej att läsa, men jag har iaf nåt att se fram emot nu, snart... :)

Idag har jag å Siddis vare en snabbis (ja, jättesnabbis faktiskt) i Birsta å shoppat så mycke som shampoo, balsam och diskmedel på ÖB :P
Vi tog faktiskt en avstickare till Ica också på vägen hem igen... Yris ville va i lekrummet medan ja handlade, å ja kan ju säga att lekrum på större varuhus & affärer är guds gåva till föräldrar!!! :D Ljuvligt är vad det är!! Haha
Hemma höll Chrille på å måla taket i "skrubben" för fullt, efter x antal timmars spacklande och SLIPANDE... helvete vad dammigt de är här nu... Jag LIDER verkligen, men till å med jag inser att det är lönlöst att försöka städa nu innan det är klart!
(men de e fan inte kul å lägga sej i en säng som dammar.. ta en ren tallrik å måsta diska den innan man äter på den.. torka av stolarna i köket VARJE gång man ska sätta sej, även om de va 10 min sen sist man satt..etc etc etc.. å alla dessa fingeravtryck som blir!!!! UUUUSCH!)
Men de kommer bli sååå bra när de e klart! Jiiippii! :)

Jaaaja, nu skaja ta borsta tänderna och gå å lägga mej faktiskt, klockan ringer 6.40 emorrn.
Blä......
Gonatt alla!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0