gud så grått de äääär!


Ja usch, man blir så himla less!
Idag hade jag tänkt fixa håret, avbokade färgningen igår på purple och lät Chrille köpa toningar iställe åt mej eftersom håret är löjligt slitet.
Hade ju planer på att ljusa upp det ytterligare och göra det lite mer "kallt", men jag tror de vore bortkastade pengar bara eftersom det är så fruktansvärt risigt :(
SÅ, imorrn blire klippning och de ska banne mej tas mycke då!
Jag e både nervös och taggad, men ja tror mest taggad för jag har verkligen LIDIT av att se mej i spegeln dom senaste veckorna för håret är som ett jävla svinto. (önskar jag överdrev! :( )
Hade som sagt tänkt fixa toningen idag då, men jag känner att ja är för nyfiken på å se hur fräscht barret jag har nu skulle kunna se ut med bara en ny friss så jag lugnar mej lite.. Ev blire RÖTT på lördag el söndag ;)




Nä nu måste jag sminka mej lite å se hur vi ska lägga upp den här em..
Buss till stan & hämta bilen?
Jobbar 16.15-09 och sen 22-08 på det, går av lördag morgon och sen jobba igen måndag..
Så glad att Chrille har lediga helger ALLTID, speciellt nu när jag på mitt nya schema fått 3 av 4 helger lediga jag med! Massa "ny" familytime!!! ((we love!))


Justja!
Har en megalång kom-ihåg-lista som ja måste ta itu med emorrn när lönen kommer!
Både bra & dåligt, pengarna = byebye, men humöret = glaaaaaad! så de kanske kan va värt de ändå ;)


wiii..






Kommentarer
Postat av: Kattis

Då blire jävlaranamma didriksson till bägge barnen! :D först tänkte jag köpa på tradera men de blir ju så dyrt o man vet ju inte vilket skick det är i så köper nytt och säljer där sedan ist :P

2010-08-26 @ 22:00:09
URL: http://kattismedfler.blogg.se/
Postat av: Lina "jag är för häärlig" andersson

Purple! Vet du att det är mina kusiner som äger det?? Carro och Alex :) Saaaaknar dig!! <3

2010-08-28 @ 09:31:14
Postat av: Frida - blivande mamma

Men jag vill ju se bild på resultatet :)

2010-09-05 @ 12:54:27
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0