filmtips till alla med BRA SMAK :D


Det finns nåt sjukt vackert med den här låten!

Jag är helt galet såld......

Hedwig & The Angry Inch - The Origin Of Love

Började kolla på den där filmen förra helgen sent, av nån anledning hamnade vi på SVT (å de e inte ofta kan ja säga!) och där var det en helt sjuk film, jag bara satt å stirra å skaka på huve där i 20 min, sen kunde ja inte sluta kolla!! Den var helt jävla magisk!!! (Chrille somnade dock, men de har han fått äta upp.....)
Det handlar om en transa (sjukt snygg!) från Tyskland.. kan de bli bättre?! Haha, jag vet, de låter sååå fel! MEN, tro mej, det är såååååå bra!
Direkt när den va slut så surfade jag in på discshop å shoppade lös, i tisdags kom den å jag e NÖJD!
(kan garantera att jag inte köper film ofta, de e såååå waste of money, men inte det här var bara ett måste)

LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Erik

Tack för tipset =) alltid skoj med tips på filmer man inte hört talas om.

2010-08-12 @ 09:36:32
URL: http://www.filmkritikerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0