felsms.com




tråkigare kan man ju ha på nätet ;P
shiiiiit vad pinsamma vissa är!


***
Jag: Hade sex med Frida igår, visade sig att hon var oskuld så jag fick visa vart skåpet skulle stå! :)
Pappa: Du är verkligen min son!
***


***
Jag: Nu vet jag vad jag önskar mej av dej. En rakhyvel så slipper pappa raka sig med den jag rakar mig mellan benen med. Haha
Pappa: Du får min vännen. Jag har använt den klart
***


***
Jag: Nu vet jag. Tänkte döpa din kuk till Raul. Det låter stort och maffigt. Kommer suga av dig i kväll oavsett om du vill eller inte. ;P
Pappa: Du kommer inte orka äta middag i kväll förstår jag. Inte efter Raul.


Ha ha ha ha ha LOVE IT!






Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahahah! Man tycker ju synd om dom!

2010-08-09 @ 09:50:17
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0