gonatt

Först å främst, jag e SÅÅ nöjd över att ha hittat en ny serie å följa!
De har vare en liten torka nu, men sedär, då kom True Blood å kirrade mitt serie-sug!
Å det stör mej faktiskt lite, men Bill är jävligt snygg..
Har fortf inte förstått det snygga med Twilight-R.P, han ser ut som en blandning mellan Butter & Trötter fast med fulare kläder. Inte min typ.
Fast det är eg inte Bill heller, så jag vette17 vad som håller på å hända med mej?!!?
Kanske börjar ja bli gammal! Börjar ju närma mej 20strecket nu...

Idag har jag jobbat e.m och mästerkocken Mia trollade ihop en pizza till min lilla Lindsay som hon faktiskt verkade gilla! Vad stolt jag vart!!! Det är inte direkt så att man kan känna sej säker på sig själv och sin kapacitet i köket när man lagar till gourmet-finsmakaren Linda....... ;)
När jag slutade åkte jag raka spåret hem å här var svärmor & Yris som uppenbarligen inte hade tänkt sej å träffa John Blund riktit så "tidigt" (20.40)
Lite saga i soffan, Bamse, å sen var dock stumpan redo för sängen.
Slocknade på en gång, that's my girl det :)

Nä vafan är det på tvn?! Oldsberg?! Nu äre fan dax å stänga av, det här var ju pinsamt

Kommentarer
Postat av: Therese Melwins & Noels Mamma

Tack.. Allt bra med er.. ?

2009-09-03 @ 11:22:00
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0