tänk..


..när Siddis frågar hur jag & C träffades.
Då ska jag berätta för henne om en av de bästa kvällarna i mitt liv!
Vi hade firat Baby hemma hos Lotta, närmare bestämt 20 år hade hon fyllt, och det var en alldeles underbar kväll med tjejerna!
Vi hamnade på S5, och där såg jag som i en dimma Den Snygga Busschauffören!!!
Efter en massa spanande såg jag att han verkade va där med Johan, en kille jag träffat av å till flera ggr och som räddat mej från en ensam å FARLIG promenad till busshållplatsen i Ghooden för nåt år sen.
Det var ungefär samma sak som highscore! Jag tror seriöst jag flög fram till Johan och var verkligen JÄTTEglad å se honom, speciellt med tanke på hans sällskap..
J presenterade oss för varann och sen vare kört, iaf för min del!
Vi bytte nummer och jag trodde aldrig jag hade fått hans rätta nummer men de hade jag!! Och några dar senare hade vi en date ♥
Jag såg ut som en nörd och sa av nån märklig anledning till C att jag ville bli polis?!?!? LOL!
Men uppenbarligen så lyckades jag charma honom så pass att han bortsåg från dom orden..
Sen kan de ju ha vare det faktum att jag tvingades betala Cs nya jeans på JC (gud vilken snygg liten rumpa han hade där i provrummet...!) och var tvungen att träffa mej igen senare samma kväll för att betala igen. (hans kort funkade inte... typ..)
Hur som helst så vart han min å jag hans, och väldigt snart informerade han mej om att han minsann inte var den som sa dom 3 små orden hur som helst å att jag inte kunde vänta mej det på ett bra tag.
En månad tog det, sen sa han det och jag vart så lycklig att jag låste in mej på toaletten i Kungshallen av misstag...



samma kväll som vi träffades...




johan!!!!!



..åsså vart de vi! :)



Kommentarer
Postat av: linda ruda

Meeen lille bror =)



Kram på er..

2009-09-18 @ 10:35:37
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0