puckade blondiner???


Var ju tvungen å kolla på Hollywoodfruarna....
är detta ett skämt???????
Dom må ju spela sådär puckade, sådär pratar väl INGEN?!?!?
Jag är faschinerad!!!


Imorgon ska Siddis o jag ha en mysdag bara vi så jag hoppas min lilla darling vaknar med ett stort smile på lilltruten sin :)
Hela helgen har vare så jävla jobbig så det känns skönt att den äntligen är över och att jag har 2 dagar ledigt nu med Yris. Känns som jag har stressat från första sekunden jag vaknat tills dess att jag slocknat (alltför sent)
C har fyllt år, jag har jobbat, C & S var på dop i lördags å behövde en dop-present(mia fixa), har haft panik över ett paket jag skulle skickat i helgen till en stackare från Tradera, C skulle ha grabbfest i lördags å ville ha bort oss brudar härifrån så då vart de stress hem efter jobbet, äta, packa, åka till Bergsåker där Yris ramlade å slog sej rejält och sen ville man ju hålla henne vaken en bra stund efter det såklart å se så hon inte fått hjärnskakning, sen upp på morgonen å hem hit, äta lunch, bada Siddis, jobba, hem å träffa Cs släkt, bada, försöka sova.......... gaaah! Sen som pricken över i:t efter denna ljuvliga helg har min lillasyster haft en döjobbig dag idag me halvkramper å sånt så vi har vare inne hela dan å försökt hålla henne lugn, vätskefylld och någelunda nöjd.
(jag e så glad att Hagman började hos henne! MITT bidrag ska tilläggas! *nöjd*)

Nä nu skaja, tadaaa, BADA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0