Poppismia

Idag har jag vare å gjort lite nytta faktiskt
Först skatteverket där jag fick noll hjälp & vart NOLL % smartare.
Sen försäkringskassan där jag fick bra hjälp men lite mindre kul info.
Kommer få panik när papperen kommer i brevlådan för jag har ingen aning om hur fan man ska fylla i å hålla på. HATAR sånt där!!!!!!! Dumma jävla myndighetspapper........
Träffade min kusin & hennes mamma där också, de va inte igår så jag hade turen å få hennes nummer för hon hade hela dan på sig å sitta där å glo sa hon :) Tack!

Snart ska jag åka å jobba, sen ikväll blire True Blood så då ska jag NJUTA i soffan under full koncentration och glädje :D Love it!!! ♥

Nu ska jag ta å sno ihop lite kaffe och läsa min Mamatidning.
Åååh, don't fear the reaper på p3 nu!

kram kära läsare!

/poppismia med ca 2 besökare :P

Kommentarer
Postat av: marie igen

haha du skriver så härligt gumman! ha en toppen dag fröken och stor kram!

2009-10-01 @ 16:40:28
URL: http://mimmel.blogg.se/
Postat av: Piggelin

Vet du vad...Kajsa har varit på sjukhuset flera gånger och vårdcentralen, hennes ögon sväller upp och munnen... hon provade mary key för att "varför inte?" inget annat har ju funkat... dock har läkarna efter nått år kommit fram med att de är exem?! fast inge krämer biter.. kasnke växer de bort...



Nja du, idag är hon gäääälen...

Jag gömmer mig för henne.Hon är helt tokig...

Ja undra ja hur de kommer bli dom dagar hon är gravid...Hjääälp hjääälp!



I december ska vi ta en kaffe du och jag, för då kommer jag hem:D



Puss okram LYCKA TILL på MK!

2009-10-01 @ 20:58:49
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0