Onsdag = Lill-lördag

För vissa iaf, men inte för duktiga Berglund!
Jag har badat och sett på True Blood, druckit mjölk och ätit muffins.
DET är vad jag kallar skötsam! ;)

Jag e verkligen såld på den där serien.. hehe..


Imorn ringer klockan 06.20 igen, jag kan knappt bärga mej. 
H U A A A ! ! !
Men sen så, på fredag kommer äntligen C hem, och då blir det tårta och korvstroganoff!!!
Inte ihop förhoppningsvis, men man ska aldrig säga aldrig..
Jag älskar verkligen ris & korvstroganoff!!! Sjukt gott, kan äta ihjäl mej!
Såklart vegitarisk korv, om nån trodde nåt annat.
Sidney å jag läste Bill & Bolla förut, fast de var mest jag som läste och hon klättrade i soffan och kollade på 2½Men på mute :P
Älskar dom där böckerna! Kom tillåme tårar i ögonen nu ikväll, skitlöjligt men jag tror nånstans de var för att jag kände igen mej så himla mycke. Liksom undermedvetet.

..det var en särskild syster som Bill skulle få!

En sån liten flicka som inte kan fatta
som bara kan kvittra och tralla och skratta!

***

Vi kramar, vi pussar och högt henne skjussar.
Men hur är det fatt?
Tänka sej att.. den lilla märker ju inte ett skvatt?

***

..men konstigt är det väl ändå,
att hon ingen TITTAR på?
som om hon ingen känner?
Och inte hade vänner?
..och konstigt.. när vi säger "kom!"
vänder hon sig inte om



Åååh det är så bra!


Nu ska jag ta å rengöra mitt vackra anlete (läs: damma av) och läsa lite i min bok (White Line Fever av Motörhead-Lemmy) GOOOD SHIT! Nu äre fan på tiden att jag blir klar me den så jag kan gå lös på Nikki Sixx bok el Mötley Crüe's... Längtar :D


((sorry för felstavningen däruppe i bokcitatet, men det ska vara så, det ser ut så i boken. jag får knoster på sånt där annars så ja måste förklara mej! haha))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0