Mia aka Hulda, 66


Idag har jag fyndat följande:
Duschdraperi
Dörrmatta
Steps till Siddis
Tingelingpysselbok

De känns helt UNDERBART att få slänga iväg gamla draperiet!
Det satt här när vi flyttade in (2a jan) och de var skäb redan då....
Snacka om segast eller?!?! :P

Sidney å jag har haft en mysig dag hela dan om man bortser från lite väl mycke småtjafs men det är sånt man får ta, hon e ju helt underbar 99,9% av tiden så why complain? :)
Åt min "nya" favoritmat; hemmarullade veg. köttbullar me potatis & brunsås till middag och det är sjukt hur gott nåt så simpelt kan va!!!?! :P   I ♥ it!!!
Imorn kan de hända att de blir linssoppa igen.. klart underskattat!



Alltså vilket tragiskt inlägg!
Imponerande om nån har läst detta och INTE himlat med ögonen!


Jag bjuder på mitt favoritsms (som eg är Christians) som han han får lite då & då av en brud på DC:
"hej hur mår du jag mår bra kram ***"
Sweet or what? :)

Kommentarer
Postat av: marie igen

jag himmlar inte med ögonen! skönt att läa om din najsiga vardag :D kram påre!

2009-09-03 @ 15:13:22
URL: http://mimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0