jäääävligt less nu!

Imorse när jag å Linda satt i taxin känner jag hur nåt klias bak i nacken så jag petar lite där å B*R*Ä*N*N*!*!*!*!  de va såklart en jävla getingsfitta!
Trodde jag hade blive stucken (bränd? biten?) förut, men uppenbarligen INTE för det här känns kan jag tala om!
Nu har det gått ganska precis 11 timmar och 45 minuter sen det hände, och fortf känns det jävligt obehagligt.
Jag ska förklara:
det bränns, ilar och ömmar på samma gång i muskeln på sidan av nacken. Känns som en blandning av scendrag och en nerv i kläm. Typ.
Alltså, så måttligt kul!
Jag är sjukt grinig pga detta.....

Ca 2,5 timmar efter den där jävliga incidenten skulle jag å L åka till Subluna och då, som en liiiiiten tröst i detta jävelskap, så fick jag äntligen åka med världens snyggaste färdtjänstchaufför igen (de va på tiden!)
Han heter Ove och är det snyggaste man kan hitta bland alla taxibilar & färdtjänstbussar här i stan å, ja, Sverige säkert också för den delen! Tro mig!!!!!!!!!!!!!!

När jag hämtade Yris på dagis kom hon direkt även idag, min lilla duva! :)
Kramades massor och sen åkte vi hem å lagade middag, hon ville ha fiskpinnar & ris å de e väl en himla konstig kombo, eller är det bara jag som tycker det??! Åt gjorde hon iaf, men mest åt hon av grönsakerna: blomkål, morötter och broccoli (mmmm!) Å ingen är så glad som jag! Alltså, det går inte att förklara hur lättad jag är över att hon tycker om sånt! Jag gjorde det då verkligen inte när jag va liten....

Jaja, nu skaja än en gång tappa upp ett bad me hetvatten och läsa min älskade tidning som dagen till ära inte är en skvallertidning utan den ofantligt mogna & givande Mama ;)
Jag saknar min knöl C.... 9 dar kvar.... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0