good morning!


Imorse vaknade jag som vanligt av att Yris ville komma å sova med mej efter att ha kissat igenom blöjan.
Detta trots att hon INTE fick välling igår kväll som vanligt, utan macka & havredryck. Jag förstår bara inte hur den lilla damen lyckas?!
Jaja, hon kom å la sej iaf och de var sååå mysigt. Klockan var väl kanske runt 5 el så.
Efter några minuter höll jag på att DÖ av värmeslag så de vart till att öppna fönstret. Då vart de askallt på 2 röda, brrrr..
Klockan 8 ringde klockan, och 8.10 fick jag väcka den lilla sömntutan så hon skulle hinna äta frulle å klä påsej.
Å tänka sig, vi hann till dagis i tid för en gångs skull! :)
Idag ska jag försöka göra lite nytta här hemma för det behövs VERKLIGEN röjas..
Och boka en j***a tvättid också, de får jag inte glömma..

Hade fått mail av Cs syster imorse också, vart så glad! Inte för att jag hade tänkt mej värsta mobbingbrevet kanske, men kanske åtminstone lite bekräftelse på hur konstig jag blir i hennes sällskap!
Det är sant, jag blir ett våp! Dumma frågor och puckade uttalanden, det slår aldrig fel.
Men istället fick jag några upplyftande ord och höra saker&ting från hennes synvinkel.
Jag tycker verkligen om henne :)

Nu ska jag hälla upp en kopp kaffe och trycka i mig dagens första muffin! De lär bli fler......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0