fulfan! :(

Jag ser inte klok ut!
Imorse när jag vaknade kände jag mej som vanligt, men tro mig, jag såg då INTE ut som vanligt!
Vet inte om det är den där förbannade getingens fel men nåt var det, mer svullna ögon får man söka efter!
Trodde det skulle gå över me lite is mot ögonlocken några minuter, det brukar ALLTID funka annars men icke idag.
Kunde inte visa mej offentligt såhär så de vart bara till å ringa å sjukanmäla sej.
Ringde VC och kl 10 fick jag å Siddis snällt pallra oss dit.
Jag ville inge hellre än att ha solglasögonen på mej därinne också men de ser ju såååå löjligt ut å jag stör mej på sånt annars, å det var ju faktiskt VÅRDcentralen. Dit kommer folk för att dom är sjuka, mår dåligt el ser dumma ut. För dagen passade jag som hand i handske in på det sistnämnda..
Christians dotter hade fått kissa av sej och så innan vi åkte dit så hon fick bara ha trosor för att det skulle få lufta lite (hon har ju utslag......) och, tja, behöver jag säga att det fick jag bittert ångra när vi väl åkt?
De va liksom som en liten bonus kan man säga, jävlar vad jag svettades där & då..!

Ja, jag vet inte vad jag ska säga mer.
Jag tycker himla synd om mej själv iaf.
Jag vill inte se ut såhär mera! :(

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumman då. Du passar i allt. Minns du hur morfar såg ut då han hade ätit rättika (eller hur det stavas?)Med det i minnet så ser du alldeles underbar ut,haha. Som Eddie skulle säga: Du är en Berglund. Det underlättar...väl hehe?

2009-09-10 @ 00:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0