fniss

Ja alltså när jag kollar på Idol vill jag bara krypa ner i soffan och helst försvinna in i den..
Vissa är bara FÖR läskiga....
Jag skulle fan inte göra det bättre själv, de säger ja verkligen inte,  men jag håller mej åtminstone hemma och är väl medveten om hur jävlig jag låter!!!! My god vilka sopor det finns... :P

Imorse tog jag å Siddis segmorgon och skippade frullen och gick direkt på lunchen istället, halv 11 serverades det mackisar me mascarponesås och strax efter 11 åkte vi till Norra och hade det alldeles loveli i strålande solsken! :)
Siddis bannade mej när jag meddelade att vagnen skulle stanna i bilen och benen skulle användas, men när vi väl börjat röra på oss så tror ja hon tyckte de va rätt ok. Är ju betydligt lättare å sticka ifrån mej om inte annat.........
De va alldeles underbart väder och inte ens JAG frös, och det säger rätt mycke ;)
När vi kom hem tog vi en liten prommis bort till Ica, och efter middan, vid halv 5, tog vi och snodde ihop lite hallonmuffins så nu har vi lite gosaker i frysen inför gammChrilles födelsedag på fredag ;)   ♥

Nu ska jag ta och duscha och se om ja kan försöka somna tidigt ikväll.
Har inga större förhoppningar om det faktiskt

Förresten, jag vill också ha ett hus. Jäkla Hagmans..........! ;)




Kommentarer
Postat av: Momma

Gohönor!

2009-09-15 @ 23:35:57
Postat av: marie igen

vilken fin bild på er! och vilken söt historia om dig och din man! haha och JA ris ala malta är min och royas grej, vi vet inte hur det gick till but we love it! och nu har jag hittat ett halvsunt recept till oss :) Görs i helgen då stumpan?

2009-09-16 @ 16:09:00
URL: http://mimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0