ett verkligt spännande inlägg!!!

De var härligt å jättekul igår! Fram till vi kom in till stan, då skulle tjurMia ICKE följa med på Oscar utan promenixade trotsigt åt motsatt håll.
Hamnade på Irish, hur trist som helst, hitta ingen ja kände alls utan passade bara på å kissade och gick vidare.
De vart Bishops nästa, där hitta jag en trevlig grek å prata med :)
Sen vid halv 2 insåg jag att kvällen var skittråkig när man e helt ensam på stan å inte hittar nån å va med (var alldeles för tjurig & stolt för å gå å ställa mej i Oscarkön där alla andra var..) så jag gick till Subway å tog en taxi hem.
Kul jul


Lite pix från mobben kan ja iaf bju på efter detta dötråkiga inlägg! :P



Kommentarer
Postat av: marie igen

åååh vilka fina bilder :D söt mamman och söt barnet! Nu ska jag måla lägenheten, ha en fantastisk dag!

2009-09-14 @ 11:59:33
URL: http://mimmel.blogg.se/
Postat av: R

Vilka leenden ni 2 har!!!



Super charmigt!!!



Den där jäntan får ni hålla inlåst när hon blir äldre... skämt och sido!



Ta hand om er



Puss o krama lite på lindis från mig!

2009-09-18 @ 11:15:12
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0