dumma fulfötter

Gud så trött jag är, har duschat å bränt mina skavsår i hetvattnet så nu gör det FRUKTANSVÄRT ont.
Det känns som nån skjutit av hälsenorna med en k-pist.
Har dock ingen aning om vad det är för nåt egentligen, mer än att det är en picka. Eller? Jo..?
Nu ska jag göra den obligatoriska mörda-ansiktets-sista-stackars-icketorra-hudmilimetrar-rengöringen.
Imorn är jag ledig å har MASSOR å göra! My god.. jag längtar & bävar på samma gång..!
Tvätta.. dammsuga.. torka satans golven, damma, vattna blomstackarna, handla mat, UMGÅS med sidney, baka, laga mat.... åh herreguuu hur ska jag hinna?!

lördakväll..



vardagskväll...



good girl gone bad! eller saknar jag bara Lina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0