ärligt erkännande:

Jag har gått å blitt missbrukare!
Det är riktit frustrerande faktiskt, men det finns inte mycke jag kan göra.
Jag är fast i skiten.
Varje dag, minst en gång, gärna 2..
Jag snackar rengöring av den brutala sorten. Deluxe. XL.
1 vecka och 2 dar har jag använt det nu.
Rengöring med salycalsyra (heter det så?!), baddning med ännu en rengöring (stark som fan) och sen på med smetet som gör mirakel.
Ja, jag ska erkänna att jag fick som jag ville! Jag har inga finnar ALLS nu och senast det hände var nog när jag var 8 eller så. Å då är jag seriös, jag har avskytt och hatat min hy så länge kan jan minnas för alla märken, prickar å finnar som jag bara inte KAN låta bli no matter what.
MEN, det finns såklart en nackdel med denna dunderkur jag kör. Givetvis!
Jag är kruttorr i ansiktet.
Jag har fått rynkor runt ögonen som är RIKTIT påtagliga.
Jag är JÄTTEstel i ansiktet
Och sist men inte minns, på morgonen känner jag knappt igen mej själv för jag kan inte le, och ABSOLUT inte spärra upp ögonen för huden är så sträckt.
Det är ärligt talat riktigt läskigt, men faktum kvarstår: jag är finnfri och det mina kära vänner väger sjukt tungt!
Det tar nog bara några veckor, max månader, att vänja mig vid min nya stela hy och lära mej nya ansiktsuttryck! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0