är jag beroende?


Ja, ni måste ju tro att mitt liv går ut på att äta gosaker och bada.
Tja, guess what?
Nu äre baaaadtajm! :D
(efter några havreflarn)

My God, när ska mitt nyttiga liv börja?
Kanske ska passa på å träna emorrn när S är på dagis..?
Mouhaaaaa :P


Jag skulle VERKLIGEN vilja gå en sån där sminkkurs på makeupstore,
vart skitsugen när hagman tog upp de förut, men när man avskyr sin
hy så är det ju liksom inte bara å boka en tid.
Jag hatar att de ska va såhär!
Samma sak me klippning, de spelar ingen roll om dom som ska göra
det bryr sej, antagligen skiter som fullständigt i min hy, MEN jag vill inte
att nån (inte ens C) ska behöva se min hy på närmare avstånd än en meter
(minst) när den e som dåligast. Typ nu, typ 50 veckor om året. Sååå trist :(

Huh vad full av självömkan jag är nu haha, bäst å tröstäta ett flarn ;)

Jag vet, det skulle säkert göra väldigt mycke om jag la ner det här med å käka
godis&kakor hela tiden, men det är en himla stor uppoffring vetni..
å om jag ändå ska äta & bli fet så kan jag ju lika gärna va ful i fejjan eftersom
jag ändå inte kommer vilja gå ut då över huvud taget. Smart där, inte sant? :)


ser ni inte hur gott det ser ut?!?!?!?!?!







Kommentarer
Postat av: R

Jag är beroende av allt som jag ínte ska äta just nu...

Uff upptäckte världens hemskhet igår kväll... en bristning i låret....Uuuuuuuuuuuff!



Men du... va fan heter dom där krämerna... hmm.. dom är dyra.. mary key? har du provat någon sån?

Går man på någon hemma visning så kan man få prova först någon vecka innan man köper...

Min syster Kajsa fick hem några burkar för hon har knasig hy...



Kolla upp de snuttan!Dom är jätte dyra MEN du får prova innan du köper!

2009-10-01 @ 14:48:12
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0