ang mitt utseende för tillfället:

Roligt liv jag har, idag har jag vare inomhus mest hela dan, om man bortser från dom där 2 timmarna jag offrade mej å åkte till Norra berget med Yris förut föratt hon skulle få andas lite frisk luft!
Snacka om skuldkänslor jag hade när jag insåg att klockan var halv 3 och hon fortf inte hade fått göra NÅT på hela dan :( Inte ens tv.. för det måste vi skärpa oss med för hon har blitt lite tvfanatisk...
Jag hade såklart solisarna på mej under dom 2 timmarna, om nån undrade!
Imorrn ska jag iaf jobba igen, för det ser faktiskt relativt bra ut nu framåt kvällen om man bortser från alla hudflagor som sitter i fransarna *LOL!*  Ska smörja mej me typ smör el nåt innan ja lägger mej :P
Jag är en sann skönhet! Självförtroendet på topp!

Nu ska jag nog ta å tappa upp ett bad (med MYCKE barnolja i!!!!) och lägga mej där å läsa Fredag å tjuvstarta helgen lite ;) 
Haha, det dammar hudflingor på databordet! Vad sjukt jävla äcklig jag är!
Tur att jag bara inte tål sånt där å kommer styra upp detta genast!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0