why why WHY


varför äter jag som om det inte fanns nån morgondag när jag inte ens är hungrig?!?!?
först en stor portion av mammas baconlasagne, å nu en hel pizza!!!!
förut idag var jag till mormor & morfar å smällde i mig muffins.
jag är sanslös!

är så himla äcklad av mig själv nu..

emorrn är en annan dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
let's take it from there..



******

Nu är lillan hos mormor å morfar, hon bestämde sej för å sova där å så fick det tydligen bli!
Som vanligt är jag inte värd vatten när en mor/farförälder är i närheten! Gaaaaaah!
Fick iaf några kramar å pussar innan jag åkte, men de var väl för att få iväg mej nångång antar jag :P
Hon var så himla gullig, hon skulle prompt sitta i moster Lindas knä i rullstolen, och sen är hon som galen i å dra henne också och då äre bara å passa sej.... de sista jag hörde innan ja gick var att hon å moster minsann skulle till "nojja beje" (norra berget) *ler* Vad dom skulle göra där vet jag dock inte :P
Hon är helt underbar.. tänk att man kan älska nån så tokigt mycke!!


Nä nu ska jag spegla mig lite å se ledsen ut, suck..
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll allehopa :)






Kommentarer
Postat av: m

2009-10-25 @ 12:52:10
Postat av: marie

ååh du är så inte ensam babe!!! Jag åt en hel pizza igår, glass, ett kilo GODIS och bigboy mat!! Kände mig helt sanslöst äcklig så idag blir det sallad...man får alltid börja om på nytt, händer alla gumman :) hoppas din helg har varit underbar! Kram på dig

2009-10-25 @ 12:53:20
URL: http://mimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0