Toys'r'Us


Yeeehaaa, nu har vi vare där å kollat läget å de var som å komma till himlen!
JAG vill ha allt därinne, Yris nöjde sig med ett te-set och en kassa-apparat (tack & lov!) ;)
Dock missade vi Fifi för vi där en bra stund innan hon skulle komma så vi orkade inte vänta utan åkte hem å lagade kaffe å macka iställe ;)

Yris har beställt den lyxiga fredagsmaten fiskbullar me potatis idag till middag så jag håller på å kokar potatis för fullt nu och lyssnar på när Yris brer låtsasmackor å grejar på.
Christian är å gör en läkarundersökning just nu för det är obligatoriskt när man ska ta lastbilskort tydligen, sen ska han å hans pappa åka ner till Hudik å hämta en MC som hans mamma köpt, så jag & Siddis blir ensamma hela kvällen ser det ut som. Mysigt värre, ska åka å handla naturgodis sen å ladda inför Idol ;)

Jag önskar mig en fet svettig dunjacka för jag vet inte hur jag ska överleva denna höst/vinter/vår utan en sån för jag DÖR av köld redan nu :(
HATA VINTERHALVÅRET!!!!!!!!!!!!!!!!!






Ha en loveli friday allihopa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0