tisdagkväll


Jag har bestämt mej!
Jag ska bita ihop och inte gnälla.
So what hur det känns!?
Kärlek föder lycka
lycka föder rädsla


*


Så började säsong 6 av hemmafruarna idag då,
som jag längtat!
(har inte ens tjuvladdat hem nåt, inte ens läst på nån spoilersida! det är sant!)
Drea DeMatteo kan nog funka bra där i lilla idyllen.. ;)

Imorgon är Siddishjärtat ledig från dagis och vi ska ha en sån där efterlängtad mysdag bara hon o jag.
Det ska bli så härligt, undrar bara vad vi ska hitta på för nåt?
Tips, nån?
Hon säger själv att hon vill bada, men de känns lite sådär eftersom jag har kvinnliga bekymmer för tillfället..u know..
SUCK
Men men, de kanske slutar med en liten uppoffring ändå, jag lär ju knappast dö!

Idag har jag passat på å städat härhemma medan Yris va på dagis, å hör å häpna jag fick faktiskt nånting gjort!!!
Massa onödigt också för den delen, eller, ja egentligen inte men inte sådär jätteakut iaf. Men nu är det gjort, å de känns sååååå skönt!
Förut när jag brukade va "husvakt" åt Sara för x antal år sen, då ÄLSKADE jag å moppa, men det är det absolut SISTA jag tar mej för nu för tiden.
Det händer MAX en gång varannan månad, illa va? Jag skäms.. å äcklas..!
Nu var det sagt iaf, så kanske skärper ja till mej lite nu när folk får veta den äckliga sanningen :P



Hua, nä nu ska jag ta å plocka ur diskmaskinen och dricka lite saft.
Sov gott allihopa,
å glöm inte True Blood emorrn!
;)



Kommentarer
Postat av: marie igen

Vad duktig du är som bestämmer dig för en sån förändring, stolt över dig hihi! Och vad tyckte du om nyaste avsnittet av desperate fruarna då?? du som inte ens tjuvkikat? ;) stor kram!

2009-10-07 @ 17:42:42
URL: http://mimmel.blogg.se/
Postat av: marie

haha men då måste jag juh först och främst fråga vad tränar du helst? gymmet? dans? boxning? spinning? pump? vad gillar du mest? så kan vi väl bestämma en dag och köra tillsammans :) eller så får jag vara barnvakt medans du kör ;)

KRAM!!

2009-10-08 @ 10:55:01
URL: http://mimmel.blogg.se/
Postat av: lotta

bit ihop kvinna ;) jag moppar aldrig ;) AHHAHAH

2009-10-11 @ 01:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0