tankar.......

dessa hollywoodfruar........... ha ha ha....
helt galet!
till viss del håller jag nog med fru anka på en sak dock; karln förälskar sej ju i en tjej å efter några månader har han en helt annan vid sin sida. en trist osminkad mysgumma! det är inte FEL men heller inte rätt... tycker JAG.. hmm... fast man måste ju få va som man vill & är... detta har ju 2 sidor..
när man dejtar alldeles i början klär man ju upp sig, sminkar sej extra noga, kirrar håret... för att de betyder mycke, för att han betyder mycke. varför lägger man ner den biten sen eg? nog för att de allra flesta människor är vackra precis som dom är, men varför slutar man göra det där lilla extra?
jag kan komma på mig själv med å skita i sånt där ALLDELES för ofta nu för tiden, å de e lite ledsamt faktiskt eftersom jag inte vill va en trist grå blekfis! jag vill ju va snyggast & bäst, så C kan va stolt över mej! :)
men den lille jäveln skämmer ju bort mej me kommentarer som "du är så vacker som du är" :P





haha, snacka om I-landsproblem.....







Kommentarer
Postat av: Elkan

Ja fast då får du även vända på det, grabbarna är ju inte lika nyponsköna de heller efter några månader! Tänk på det du!

2009-10-14 @ 08:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0