söndagsångest


Sjukt vad äckligt bakis jag är!
Det var alldeles JÄTTEkul hos Madde igår iaf, så det kanske är värt å må som en överkörd räv idag? ;)
Blev aveny när vi väl kom in till stan i regnet, å där var det kul också men nästan inge folk förrän jag va tvungen (...) å åka hem. Madde å jag var queens on the dancefloor, totally! Åtminstone när hon inte stod å åt upp M i nå hörn... suck för såna där nykära människor!!! :P

Jag har så ont i huve, men efter hur det var inatt o imorse så ska jag inte ens tänka på å klaga, för den huvudvärlen var from hell kan ja säga. Jag trodde faktiskt att jag skulle måsta ringa 112, för när som helst skulle en nerv el nåt SPRÄNGAS i huvudet. Dock hade jag inte överlevt att vandra från soffan till bordet och hämtat telen å ringt så det var inte ens att tänka på.
Illa illa.... jag tror inte jag gjorde bort mej så mycke igår iaf. Kanske lite. Eller kanske som vanligt, bara att ja inte minns????  PINSAMT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0