snabbis..


Har precis komme hem från sjukhuset me Siddis, som va jätteduktig å gjorde precis som doktorn sa :)
De va en liten koll eftersom vi blitt remisserade till öron näsa hals i oktober förra året!!!!!!!!!!!!!!!
Man ska inte ha bråttom inte......
Å man ska tydligen ställa sig i vårdkö redan innan man kännt några symptom!
Då äre väl bara å chansa, antar jag? Skulle gissa på att jag behöver en tid om 1,5 år för ont i magen eller blindtarmen. Bäst ja ringer å säger till redan idag.

Bara å hoppas att jag inte bryter benet el får öroninflamation iställe.

Suuuuuug Sundsvalls sjukhus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


NU ska jag åka å byta till vinterdäck själv å överraska C :)





Kommentarer
Postat av: Momma

Klart Siddan klrade besöket galant!Stortjejen. :-D

Ja det är bäst att vara ute i tid, om man ska få nån hjälp hos doktorn. Och man måste vara frisk för att orka vara sjuk...Men dom kanske räknar med självsanering och `naturlig avgång´om dom håller hårt på tiderna....

Jag är mäkta impad gumman att du bytte däcken själv. Själv bytte jag batteri någon gång på 80-talet. De du! Tjejer KAN!

2009-10-14 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0