kissnödig av allt kaffe

2a koppen snart svept, därmed äre strax dax för nästa kissning.
Jobbigt :P
Yris är på dagis å jag ska städa idag. Å boka en jävla tvättid *SUCK*
Hon vaknade på strålande humör å var alldeles underbar & mysig, så de va nästan så att jag inte ville lämna ifrån mej henne på dagis förut... ;) Men men, måste få nåt gjort här för de ser förjävligt ut!

Ikväll är det föräldramöte men de missar vi givetvis så de e ju lite surt men förhoppningsvis överlever vi ändå..?
Jag ska jobba natt å C slutar strax efter 6. Då blire skiftbyte!
Idag är det för övrigt måndag å jag och C ska börja äta nyttigt. ( ha. ha. ha..?)
Har till å me vare å köpt sallad & caesardressing för idag blire inge flosk sådeså!
Till det ska jag inta x antal stora glas vatten. Exotiskt värre.
Yris slipper dock denna kalasmåltid, hon får pasta me laxbollar istället. Man e för generös ♥

Har 4an på förresten, Malou me gäster, vilken härlig måndag!
Gud så tragisk jag är........ :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0