jävla klåfinger jag är


Åååååh vad less ja blir!
Sopberget växer under diskjävlabänken och jag har inga nya påsar!!!!!!!!
Har tage hela 5 st idag till 2 tradera-paket som ska skickas å snålslyna som jag är så vägrar jag köra exklusivt å köpa specialpåsar/paket! Bah! Extra sur är jag också eftersom det gick upp för mej att jag angett på tok för lite i fraktkostnad! Jävla pucko jag är

Nä nu ska jag se mej i spegeln å gråta.
Min näsa är R Ö D och öm så inåt h-vete.....

1,5 timme tills Yris ska hämtas, kanske åker före om jag lyckas sminka över näsfanskapet.
Det är ju utan tvekan Guds sätt å straffa mej efter det jag skrev om min näsa häromdan!!!!!!!!!
S U C K å stön



Kommentarer
Postat av: Puckot

Man kan inte vara bäst jämt! låt dig själv vara människa :)

2009-10-08 @ 15:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0