jäääsp



Gud så seg jag är!
Men äckligt mätt i magen....!
Hittade till min stora lycka basilikapuckar häromdan när jag för en gångs skull gick på Coop i Birsta.
(jag e trogen Icakund ut i fingerspetsarna annars!!!)
Så idag vart de puckar, brunsås å potatis. Siddis fick dock mackisar iställe å de uppskattades! :)
Nu sitter vi som två stoppade tjock-korvar å glor på tv och funderar på om vi ska va snälla å hämta C el inte....?

Eftersom jag e ledig några dar nu så kommer jag tvingas ta tag i en skithemsk sak.
Tvätthögen.
Den e stor, skitig å HEMSK!
Jag både hoppas och hoppas INTE att de finns en tvättid emorrn på dan.......
usch..

Idag har jag vare på Hjälpmedelcentralen med L och jag fick ännu en gång briljera me mina kunskaper. Not.
Jag måste låta som världens VÅP! Men vad väntar sej folk då, när jag trots allt redan ser ut som ett?
Jag önskar ja vore jättesmart och jättesnygg, snacka om att livet vore enklare då!!!
Sen skulle ja ju gärna va jättesnor-rik och jätte-tränings-narkoman också. De vore helt loveli!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Oh,dear, kom hit med tvätthögen då, så gör vi två flugor på smällen samtidigt! Maskinen fixar skiten och jag får träffa er. Men ni måste ju inte..om ni inte vill...snyft.

Vem har inte briljerat med sina `kunskaper´i alla år?haha. ( Det är inte vi som ska göra det heller,gumman). Det finns folk som har LÖN för att hålla med kunskaperna.

Sist men inte minst: Vem är den JÄTTESNORRIKA? Låter ju helt groteskt!hehe

2009-10-13 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0