Imorn är det fredag - loveli!


Yeeeees!
Jag älskar fredagar för då kommer fredagsbilagorna å dom passar perfa att ligga i badet å läsa :)
Jag slutar i trevlig tid och ska lämna igen mina 2 hyrfilmen och kanske hyra nån ny. (tips?)
På lördag ska jag till Madde å det ska bli jättekul, ser verkligen fram emot det!
Idag var jag å mamma rätt så duktiga å gick ett varv runt Sidsjön, sen firade vi med varsin hallonmuffins och jämnade ut det hela :P
Middag idag vart quornfilér me currysås å ris. De va najs, jag åt som en gris.
Sidney med, de va ännu mera najs :D

Annars då? Har inget vettigt alls å skriva nu känner jag, så jag ber lite om ursäkt för ett skittrist inlägg :P
Jag har inte tvättat håret på 2 (el 3?) kvällar nu så ikväll ska det ske. Känner mej som en skunk!! (men håret ser himla bra ut iaf. Hoppas det inte vänjer sej vid detta, för jag har inga planer på att fortsätta att inte tvätta håret varje kväll. I love it, ju!)


Gonatt alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0