Din mamma!



Yes, jag har blive helt såld!
Har sutte å garvat i 20 min pga dessa ljuvliga skämt, C bara himla me ögonen å tycker jag e helt efterbliven eftersom dom e hur gamla som helst å de vet jag väl! Men lik förbannat är dom gudomliga! :D

http://dinmamma.tjosan.se/

Din mamma är så tjock att de fick ändra "En storlek passar alla" till "En storlek passar alla utom din mamma".
  • Din mamma är så tjock att jag väjde för att köra runt henne tog bensinen slut.
  • Din mamma är så tjock att hon kan sälja skugga.
  • Din mamma är så tjock att hon syns bättre än kinesiska muren från rymden.
  • Din mamma är så tjock att hon måste sätta på sig skärpet med en bumerang.
  • Din mamma är så ful att hennes skit är glad att får komma ut.
  • Din mamma är så ful att hon bara kunde få din pappa.
  • Din mamma är så ful att folk ropar "Ta av masken" efter henne.
  • Din mamma är så ful att man undrar om inte hennes nacke har spytt.
  • Din mamma är så ful att hennes spegelbild försöker ducka.
  • Din mamma är så ful att när hon var med i programmet "Mänskligt" gick kameran sönder.
  • Din mamma är så ful att när hon skulle strippa fick hon betalt för att behålla kläderna på.
  • Din mamma är så ful att hon får lökar att gråta.


HA HA HA HA HA







(mama I love u ♥)




Kommentarer
Postat av: Mami

Mäh!

2009-10-22 @ 23:26:54
Postat av: Lisa

aaahahahaha I love it!

2009-10-23 @ 07:09:38
URL: http://lisaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0