Söndag & farsdag

Vilken härligt desperat Traderatönt jag har gått å blive!
Köper, säljer.. spanar... man e helt jävla hooked! ;P

Idag har vi haft en toppenmysig em jag & Siddis!
Jag åkte till mamma å pappa typ halv 2, pappa fick paket å sen åkte vi alla in till stan å åt på kina me min mormor & morfar. Känner mej så himla otacksam varje gång bara, jag e VERKLIGEN inge fan av kinamat...
De blidde stekta nudlar me grönsaker MINUS ägg (VIDER!) å svamp (hua) å till det -tadaaa- RIS :)
Yris åt ca 4 tuggor me ris. Å drack ett stort glas mjölk.
Sen åkte vi hem till dom i Granlo å fikade underbar Williamstårta (fast jag petade bort chokladen som den tävlingsmänniska jag är! I'll show you all, alla tvivlare därute!) å såklart en hel massa annat smarrigt..
Åt som en gris? Vem? Jag? *ryser*

Nu ska jag dricka lite hallon&blåbärste å kolla lite mer Tradera, sen blire ansiktsjävlarengöringen (fast nu har jag bytt till Cliniques 3stegs-kit sen 2 dar tillbaka.. spännande va!)
Emorrn ville Siddis på Drakborgen, vi får se vad som händer...


testar morfars glasögon..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0